For PS4 in-app New Tips (S) WordBrain hack mot motor 29

For PS4 in-app New Tips (S) WordBrain hack mot motor 29

 

 

WordBrain hack generator language English

 

Publiserte datoer = 2013-12-30; "*** Har nådd nummer 1 blant ordspill i 65 land ***; Jeg har spilt ordbrain siden november 2017. Det er ekstremt avhengighetsskapende når du kommer til de vanskeligere nivåene. Og når jeg sier hardt, mener jeg hardt. Disse nivåene har racking hjernen din. Så du kan tenke, "oh. Jeg antar jeg burde bruke et hint. "Vel, du har ikke mange. Hint er dyrt, og jeg bruker ikke $ 5 på 15 tips. Det jeg liker er at hver gang du bytter hjerner, får du tips. I utgangspunktet i dette spillet starter du i en sneglhjerne, og der er en rekke nivåer der inne. Mens du går frem får du en havfruehjerne, enhjørning og til og med fremmed. Disse har alle nivåer i dem. Men når du går fra snegle til frosk, får du 7 eller så hint. Dette gjør spillet enklere og får meg til å nivåere opp mer, vel vitende at det harde arbeidet mitt vil lønne seg når jeg kommer til vanskeligere nivåer; ipod eple; 1.39.1; info = Start trene hjernen din nå !; versjon Info = Våren har spratt og vi kunne ikke være mer spent!

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0